הסתר סינון
Filters 0
סדר על פי:
Filters 0
שעון עם מד דופק לריצה HR300

KALENJI

8389272

שעון עם מד דופק לריצה HR300

185.00 ₪
צֶבַע :
מידה :
לא זמין לרכישה אונליין

זמינות

עיצבנו את השעון עבור רצים שרוצים למדוד את הדופק שלהם בכדי לנהל את כמות המאמץ בכל אימון.

יתרונות

מדידת פרמטרים

סטופר, מד דופק (פעימות לדקה ודופק מרבי באחוזים), קלוריות

אימון

אזור מטרה (פעימות לדקה או %HRmax) - מחוון אינט' - אימון באינטרוולים - זמן הקפה

נוחות שימוש

שידור מקודד בטכנולוגיית Bluetooth: חיבור אופטימלי עם השעון

עמיד בפני מים

שעון: 5 ATM (שחיה) - רצועת חזה: 1 ATM (התזות מים)

נוחות למשתמש

רצועת חזה מטקסטיל לנוחות משתמש משופרת.

הוראות


מידע טכני

מדוע לרוץ על שעון דופק?

קצב הלב נמדד בפעימות לדקה. ככול שמתאמנים באינטנסיביות רבה יותר, הלב פועל מהר יותר וקצב פעימות הלב עולה. בזמן שאתם מתאמנים תלמדו את קצב הלב הטוב ביותר עבורכם בגדי להשלים את הריצה מבלי לאבד נשימה. כוונו לקצב הזה ותוכלו לרוץ בקביעות יותר ובקלות יותר.

רצועה מבד לנוחות גדולה יותר

אלקטרודות שנבנו לתוך הגומי ברצועת הבד. המודול האלקטרוני מחובר לחלק החיצוני של הגומי. כתוצאה, רכיבים קשים לא באים במגע ם העור שלכם.

ניתן גם להסיר את המודול כדי לכבס את הרצועה במכונה. הערה: המודול עמיד בפני זיעה וגשם, אך אין לשים אותו במכונת כביסה.

מדדו את עצימות האימון שלכם

אם לא תגדירו איזורי מטרה ידנית, השעון יזהה באופן אוטומטי את עוצמת המאמץ שלכם בזמן אמת בשימוש בקצב הלב: אימון קל מאוד, קל, קושי בינוני, קשה או קשה מאוד.

אימון קל מאוד: קל:50% עד 60% מקצב הלב המרבי : 60% עד 70% מקצב הלב המרבי בינוני: 70% עד 80% מקצב הלב המרבי קשה: 80% עד 90% מקצב הלב המרבי קשה מאוד: 90% עד 100% מקצב הלב המרבי

ריצה בהתאם לדופק כדי לקבוע את הקצב

האם אתם סובלים לעתים קרובות מחוסר אוויר בסיום ריצה? דגם ה-HR יאפשר לכם להתאים את המהירות בזמן אמת כדי שתוכלו להימנע מלהגיע מעבר לגבול היכולת. כשהשעון מראה על עצימות "חלשה" אתם יכולים לרוץ ולדבר באותו זמן. בטווח "מתון", הפעילות אינטנסיבית יותר, אך אינכם אמורים לאבד אוויר. בטווח "קשה", אתם אמורים לאבד נשימה תוך מספר דקות.

ריצה בהתאם לדופק כדי לשרוף שומנים

רצים כדי לשמור על כושר? טווח"קל" שימושי במיוחד מפני שהוא מאפשר שריפה של יותר שומנים תוך הימנעות מאיבוד נשימה. למעשה, באזור זה, הגוף לא נמצא במאמץ. יש לו זמן לשרוף כהלכה שומנים ולהפוך אותם לאנרגיה עבור השרירים.

הגדירו טווחי מטרה

באפשרותך להגדיר אזור מטרה לניהול טוב יותר של האימון שלך. נחוון גרפי מראה לך, בזמן אמת, אם הנך נמצא בתוך אזור המטרה שהגדרת.
השעון מאפשר לך להגדיר אזורי מטרה לדופק (בפעימות לדקה או ב-%HRmax).

תכנתו את תרגול המרווחים שלכם

באפשרותך להשתמש בפונקציה זו כדי להגדיר אימון אינטרוולים מלא: זמן חימום, זמן פעילות, זמן מנוחה וזמן הירגעות, מספר מחזורי אינטרוולים וזמן מנוחה בין מחזורים.

השוואה בין ריצות

השעון מספק לך סיכומים לגבי 5 הריצות הקודמות שלך. עבור כל אימון, אפשר לאתר את משך הריצה, קצב הלב הממוצע ואת מספר הקלוריות שנשרפו. אם הגדרתם אזור ממטרה, תוכלו לראות כמה זמן שהיתם באותו אזור.

בנוסף זה גם שעון!

השעון מראה בנוסף זמן ותאריך, לשימוש יומיומי. תוכלו לכוון בו שעון מעורר.

קל לקרוא בשמש וגם בחושך.

השעון הוא בעל מסך משתקף. הוא מחזיר את האור שמסביבו. ככל שיש יותר שמש, קל יותר לקרוא את המסך!
כשאתם רצים בחושך, תוכלו להשתמש בכפתור התאורה האחורית כדי להאיר את המסך.

האם אפשר לחבר את השעון או הרצועה לטלפון?

בחרנו להשתמש ברצועת הבלוטות' שלנו כדי להבטיח את החיבור הטוב ביותר בין השעון לבין הרצועה . בזמן אמת, אפשר לחבר את הרצועה לכל אפליקצית ספורט שיש בשוק המציעה פונקציה של קצב לב. אבל לתשומת ליבך: ניתן לחבר את הרצועה למכשיר אחד בכל פעם. אם היא מחוברת לטלפון כבר, לא ניתן לחבר אותה לשעון.

האם האות שלי יכול להיות מופרע על ידי מדדי קצב לב אחרים?

לא! התדר של השעון מוצפן. על כן התקשורת בין השעון והרצועה היא ייחודית ולא תופרע על ידי מדד קצב לב אחר. יחד עם זאת, בזמן שהשעון מתחבר לרצועה, חשוב להתרחק ממשתמשי מדד קצב לב אחרים. לאחר שהם מחוברים ניתן להשתמש בשעון בקרבת משתמשים אחרים.

כיצד קצב הלב נמדד?

קצב הלב שלך נמדד על ידי רצועה מסביב לחזה. הרצועה היא בעלת שני מולכים חשמליים ומשדר.

כשהלב פועם, הוא משדר שדות מגנטיים חלשים מאוד. האלקטרודות מזהות אותם והם נשלחים לשעון באמצעות השדר שעל רצועת החזה.

סוללה

שעון: CR2032 כלול - חגורה: CR2032 כלול

הוראות שימוש

השעון הזה מיועד לפעילויות ריצה ופנאי. אין מדובר באביזר רפואי. המידע שמסופק על ידי השעון הוא למטרת ידיעה בלבד ואינו יכול לשמש לאיתור פתולוגיה.