Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

איך בוחרים רצועות התנגדות לאימון?

בקטגוריה: כושר גופני

איך בוחרים רצועות התנגדות לאימון?

לא בוחרים רצועות התנגדות לאימון סתם כך. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון.

 השימוש ברצועות התנגדות במהלך אימוני הספורט שלכם יאפשר לכם להפעיל את השרירים הודות להתנגדות המתפתחת . ללא סכנת זעזוע או פגיעה במפרקים! רצועות לפילאטיס, רצועות קטנות, רצועות קטנות מבד… כדי לעשות סדר בבלגן וכדי שתוכלו לבחור את רצועות ההתנגדות בצורה הטובה ביותר, זכרו 2 קריטריונים הכרחיים: אופי הפעילות ורמת המיומנות שלכם.

אופי הפעילות

בחירת רצועות התנגדות תלויה בסוג האימון.

האם אתם עושים את הצעדים הראשונים בבניית מסת שרירים? בחרו את הרצועה הקטנה . היא זמינה בסט של 3, מרצועה גמישה מאוד ועד רצועה בעלת התנגדות גבוהה במיוחד וכך תוכלו לשלב בין תנועות עדינות לבין תנועות יותר אינטנסיביות ולעבוד ב-3 רמות שונות של התנגדות. הסט הזה אידאלי לחיטוב פלג הגוף התחתון ואנחנו גם אוהבים מאוד את הקלילות שלו: הוא קומפקטי, קל להעביר אותו ממקום למקום, ידידותי לכיס… אנחנו בטוחים שבקרוב לא תוכלו להיפרד ממנו! בחדר הכושר, בבית או תוך כדי תנועה, רצועות ההתנגדות האלה יכולות ללוות אתכם לכל מקום.

האם אתם רוצים להעלות את מסת השריר ולחטב את כל הגוף? במקרה כזה, בחרו ברצועות התנגדות עם ידיות (רצועות לחיטוב). מגוונות ואפקטיביות מאוד, אפשר להשתמש בהן במצבים רבים: אימונים מתקדמים לחיזוק השרירים, שיקום לאחר פגיעה, מתיחות, שחרור, אימוני פילאטיס,… חיזוק הזרועות והרגליים מתבצע בצורה מתואמת וסימטרית. התוצאה: אתם בונים מסת שריר בצורה עמוקה והרמונית.

והנה משהו קטן טוב, אנחנו מאוד אוהבים את הבד הרך, דבר שהופך את השימוש בהן לנעים ביותר!

האם אתם מעוניינים לעבוד יותר על הגב? אז צינורות התנגדות עם ידיות זה מה שאתם צריכים. בזכות ידיות האחיזה שלהן, קל ונוח להחזיק אותן. מעטפת הפלסטיק סביב הצינור מאפשרת לעמוד עליו בנוחות ולכוונן אותו בקלות ולפי הצורך. אנו ממליצים מאוד לאמץ את הצינור הזה כדי לעבוד בצורה מעמיקה על פלג הגוף העליון: הגב העליון, הזרועות, הכתפיים וכו'.

האם אתם מחפשים לפתח גמישות במהלך תרגילי התנועה/הגמישות שלכם? בחרו את רצועת המתיחה: רצועה זאת מותחת את השרירים ומבטיחה התאוששות טובה במהלך האימונים. לכן היא גם מגנה עליכם מפני פגיעות.

רמת ההתנגדות

בחירת רצועות ההתנגדות תלויה ברמת החיטוב. הרצועות זמינות ב-3 רמות התנגדות:

  • התנגדות קלה: רצועה שמתאימה למתאמנים מתחילים וגם למנוסים שבהם. מיועדת לעבודה על פלג הגוף העליון או לתרגילי פילאטיס.

  • התנגדות בינונית: רצועה שמתאימה ל מתאמנים מנוסים. מיועדת לעבודה על פלג הגוף התחתון

  • התנגדות גבוהה: רצועה שמתאימה למתאמנים מנוסים בבניית שרירים. מיועדת לעבודה על תרגילים הממוקדים בפלג הגוף התחתון, לדוגמה, סקוואטים.

 מקווים שעשינו לכם קצת סדר בבלגן ושעכשיו אתם מבינים את כל האפשרויות. התחזקות נעימה!  

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר